İzmir, 12.08.2024

 

Değerli dostlar sıcak bir İzmir sabahından hepinize merhabalar;

 

Bugün araç sürücülerimizin işine yarayacak önemli bir bilgiyi sizlerle paylaşmak üzere bu yazıyı kaleme alıyorum.

Hepimiz günün hengamesine sabah işimize giderken yoğun trafik ile başlıyoruz, gün içindeki koşuşturmalar bir yana; akşam evimize dönerken aynı çileyi bir kez daha çekiyoruz. Tabi normal şartlarda sadece yoğun trafik çilesi ile iş bitmiyor, bir de kaza olmuşsa artık adım adım ilerleyip evimize varma stresi ile boğuşuyoruz.  Kazaya karışan sürücülerin o an ki psikolojisini herhalde hepimiz tahmin edebiliriz, çünkü aynı duruma bizim de düşmemiz her zaman olasılık dahilinde.

Birçok kez şahit olduğum manzara aynen şöyle; kazaya karışan araç sürücüleri hemen araçlarından inip önce kendi arabalarına bakıyor, sonra karşı tarafa; sizde bir şey var mı? Sorusu ile bakıyor.

Eğer medeniyet düzeyleri yüksek iki kişi ise ve sorunları halledilmeyecek boyutlarda değilse taraflar birbirlerine geçmiş olsun deyip KAZA TESPİT TUTANAĞI doldurmak için hemen arayışa geçiyorlar.

Hay Allah her zaman elimi attığımda bulurdum, şuralarda bir yerde Kaza Tespit Tutanağı olacaktı!

Diğer sürücü torpido gözünü taramakta ama nafile o da bulamıyor kaza tespit tutanağını. Bir telaş başlıyor; ne yapsak? Nasıl yapsak? Kimde vardır acaba? ….

İşte tam bu noktada işinize yarayacak ÖNEMLİ BİR Bilgi’yi şimdi paylaşıyorum. “ALO KTT ÇAĞRI MERKEZİ”  aaa!  bu da ne ki,?  Bu tamda sizin bu durumu yaşadığınız esnada size yardımcı olacak Sigorta Bilgi Merkezince oluşturulmuş önemli bir hizmet. Herkeste mobil cihaz var artık, hemen

0 850 222 0 588 numarayı çeviriyorsunuz karşınıza gayet kibar bir bey veya hanımefendi çıkıyor; size nasıl yardımcı olabilirim acaba? yanıtı ile.   Hayret böyle bir hizmet varmış ama kimse bundan haberdar değil! Kısa bir şaşkınlık sonrasında durumu özetliyorsunuz.

Karşınızdaki geçmiş olsun dilekleri ile sizlere şu soruları soracak, hazırlıklı olmalısınız.

  • Kazaya karışan sürücülerin telefon numaralarını,
  • Plaka numaralarını,
  • C Kimlik bilgilerini,
  • Ruhsat ve Ehliyet Bilgilerini,

 

Tabii telefonların konum bilgilerinin açık olması gerekli.

Çağrı merkezi müşteri temsilcisi telefonlara bir SMS ile bir link gönderecek, gönderilen link üzerinden kazaya ilişkin gerekli bilgiler doldurulduktan sonra; müşteri temsilcisi sizleri geri arayacak KAZA TESPİT TUTANAĞINIZ hazır diyecek.  Eh güzel değil mi?

Böylece neler sağlanmış olacak?

Kaza tespit tutanağı aramaktan kurtuldunuz, size SMS ile gelen link üzerinde işlemleri hızlıca yaparsanız; eve daha erken gidersiniz;  hasar dosyanız hemen açılmış olur,  hasar işlemleriniz tahmin ettiğinizden hızlı bir şekilde tamamlanmış  olur. Eh daha ne olsun? Bundan sonrası can sağlığı mala gelsin cana gelmesin deyip şükredip hayatımıza kaldığımız yerden devam edeceğiz.

Bu günlük bu kadar, bundan sonra bu platformda sizlere faydalı bilgileri aktarmaya çalışacağım. Soru ve önerilerinizi beklerim.

Sevgi saygı ve selamlarımla,

Emin Gemici

GEMİCİ SİGORTA ARACILIK

HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.

Kurucu ve Genel Müdür.

 

 

 

 

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.